تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بیش از 18 هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در سال 1402 با شناسایی 80 هزار و 335 کنتور خراب نسبت به تعویض 18 هزار و 242 کنتور اقدام شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در سال 1402 با شناسایی 80 هزار و 335 کنتور خراب نسبت به تعویض 18 هزار و 242 کنتور اقدام شد.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار کرد: در طرح تعویض کنتورهای فرسوده در سال جاری نیز حسب میزان اعتبار ابلاغی بخشی از کنتورهای معیوب تعویض خواهد شد . وی بیان کرد : یکی از عوامل اصلی در هدررفت آب فعالیت کنتورهای معیوب و فرسوده است که بر همین اساس و با هدف مدیریت توزیع آب ساماندهی این دسته کنتورها با جدیت تمام دنبال می شود. عالی ادامه داد: در سال 1402 همچنین تعداد 12 هزار و 897 مشترک به شمار مشترکان آب اضافه شد که با ساز و کار ترسیم شده فرایند واگذاری انشعابات جدید در کمترین زمان ممکن انجام شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر کرد: در حوزه آب نصف شدن بارش ها و نزولات آسمانی ایجاب کرده مشترکان هم استانی رعایت مصرف بهینه آب را در اولویت های راهبردی خود قرار دهند چراکه در نبود رویکرد مسئولانه در مصرف روند تامین آب مشترکان را با مشکل مواجه می کند. وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: در سال 1402، تعداد 2 هزار و 479 انشعاب فاضلاب در استان بوشهر نصب شده که با ورود پروژه فاضلاب شهرهای بوشهر، گناوه شمار مشترکان جدید در سال جدید افزایش قابل توجهی پیدا می کند. عالی افزود: در حوزه فاضلاب پروژه محلات جنوبی شهر بوشهر با تامین اعتبار صورت گرفته روند اجرا پروژه با سرعت و شتاب مناسبی در حال اجرا است.
تاریخ:
1403/01/27
تعداد بازدید:
1097
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:29
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal